Testimonial

Berikut adalah antara testimonial yang saya terima selepas mencuba produk Shaklee

Ummi Khayra (http://adrinis.com/blog/)

“Alhamdulillah, selepas seminggu saya makan, memang nampak perubahan la. Kalau dulu ngam-ngam tuk Khayra esoknya je, tp sekarang dh ada lebih. Memang ada perubahan dengan syarat kita kene makan tiap hari. Memang berkesan tuh…” (Klik sini untuk kisah lanjut…)

Kristie

Hi Mommy Lyna,

sihat…setakat ni xde masalah.Pening tu perkara biasa.Keje dlm ofis beraircond ni mmg kene minum air bnyk2.Tp yg saya suka, susu dah makin bnyak mcm mula2 lepas bersalin dulu.warna pun dh lain.ade sekali kawan saya tegur, apesal susu ni nampak mcm cair je? lepas mkn set B tu, kwn yg sorng lg tanya plak, apesal susu Kris nampak kehijauan?hehee…saya sengih je…
so far, hepi la…maybe saya banyak kali termiss mkn vitamin tu, perubahan x ketara sgt kot..perlahan2….xnak la mgharap terus dpt perubahan yg drastikk…hehehe
lg satu, anak saya pun cepat kenyang…klu dulu cam x puas je..tp skrg dh ok ckit…
Thanks shaklee!!!