Cara Kurangkan Makan Benda Manis Tanpa Menderita

by Mommy Lyna

Kadang-kadang kita ni bukan tak tahu… Benda itu tak bagus, benda ini tak elok… tapi disebabkan kita ketagih, jadi tak boleh nak tinggal. Contohnya perokok, mereka tahu bahaya rokok tapi bukan senang nak berhenti merokok macam tu je. Susah tahu nak berhenti merokok..
 
 Begitulah juga bila kita ketagih terhadap gula. Walaupun kita tahu makan gula banyak2 terutama gula putih bertapis tu tak bagus, tapi kita naaaaak juga makan benda manis.
 
 Tahukah anda, salah satu punca kita suka makan benda manis ialah kerana kehadiran toksin (parasit) dalam badan kita.
 
 Cara nak atasinya pun mudah saja…. Semudah singkirkan parasit-parasit itu dari badan kita!
 
 Cara ni terbukti berkesan. Testimonial di bawah menceritakan segalanya:-
 

 Kisah Puan Salwa Mohd Saleh yang menjalani program soft detox selama 5 hari sahaja! Tapi hasilnya… Tak lagi rasa nak makan minum benda manis.
 
 Bila ketagihan dah tak ada, nak berhenti pun mudah saja bukan?
 
 Hubungi saya segera untuk order!
 
 – Posted using BlogPress from my iPhone

Previous post:

Next post: