Sekarang ni program detoks tengah popular. Ramai orang yang mula ada kesedaran nak buang toksin2 dalam badan, dengan macam2 cara. 

Persolannya, yang mana satukah program dan produk detox yang paling berkesan? Betul ke dengan minum air lemon dan infused water boleh keluarkan toksin? Betul ke produk2 detox kat luar tu semua selamat?

Set detoks dan program detoks Shaklee ni direka oleh pakar2 dalam bidang kesihatan yakni Dr Jamie McManus dan Dr Bruce Daggy, dijamin berkesan untuk mereka yang mencari solusi untuk isu2 berkaitan kesihatan.

Setakat ini, mereka2 yanh mengalami isu di bawah telahpun merasakan perubahan besar dan hasil yg sangat mengejutkan!

  • Obesiti
  • Masalah kesuburan
  • Masalah penghadaman
  • Berat badan susah turun
  • Badan letih
  • Sakit kepala
  • Stress dan tekanan perasaan
  • Selalu tak sihat

Anda nak juga alami perubahan macam mereka? Mestilah nak kan. Segera hubungi saya di 012-2811136 (WhasApp)

Tahniah anda bakal menimang cahaya mata!

Anda pun dah tahu kan bahawa ibu mengandung memerlukan nutrien yang lebih banyak dari 0rang biasa. Bukan saja untuk menyokong keperluan si ibu tapi juga memastikan si bayi yang dikandung mendapat zat secukupnya untuk perkembangan fizikal dan juga mentalnya.

Ada kajian yang menyatakan bahawa kekurangan zat semasa dalam kandungan memberi kesan terhadap perkembangan minda apabila anak itu sudah besar nanti. Sudah pastilah sebagai ibu bapa kita mahu memastikan yang terbaik untuk anak kita kan? Pastilah sehabis baik kita sediakan keperluannya agar dia membesar dengan baik dan menjalani alam kedewasaan dengan cemerlang.

Bekalkan kandungan dengan vitamin untuk orang mengandung yang superb ohsem dari Shaklee ni. Sesiapa pun yang amalkan Shaklee pasti akan beri 10 bintang. Sebab apa? Tak ada vitamin lain seumpamanya.

Vitamin Shaklee diperbuat dari bahan-bahan semulajadi yang pasti memberi kesan terbaik kepada kesihatan. Tentunya kita tak mahu anak dalam kandungan terdedah kepada bahan2 kimia bukan?

HEALTHY PRENATAL

Set kehamilan Shaklee telah banyak membantu ibu2 yang sebelum ni mengadu simpul biawak, kejang mengkarung, sakit2 badan, emosi tak stabil dan sebagainya.. Alhamdulillah, dgn pengambilan konsisten, ibu2 tak lagi mengalami peristiwa pedih ketika mengandung.

Nak order? WhatsApps lah keĀ  012-2811136 atau boleh order terus dengan menekan button di bawah:

Beli Sekarang

Tips Banyakkan Susu Badan Dan Menyusui Hingga 2 Tahun

April 13, 2017

Adakah anda ibu yang sedang menyusukan anak? Atau berazam untuk menyusukan anak? Tahniah diucapkan kerana membuat satu keputusan paling bijak dan terbaik untuk anak anda. Secara umumnya, semua mamalia termasuk manusia menyusukan anaknya. Kecuali bagi manusia, ada beberapa sebab yang menjadikan seseorang ibu tidak boleh menyusukan anak, contohnya: 2% daripada ibu di dunia tidak dapat […]

Read the full article →

Cara Mudah Mengatasi Tekanan Perasaan

April 8, 2017

Bila dalam keadaan tertekan biasanya apa yang kita lakukan? Kalau minta nasihat dari sesiapa pun, biasanya mereka akan mengingatkan supaya “Ingat Tuhan, banyakkan mengaji, taubat, etc. etc”, betul tak? Tapi macamana nak mulakan? Kadang-kadang nak start fikir positif pun tak boleh. Nak mula berdoa pun macam-macam dugaan. Banyak yang macamana. Doa, solat, pun tak boleh […]

Read the full article →

Vitamin Untuk Wanita Menopause

April 7, 2017

Menopause adalah satu fasa dalam kitar kehidupan seorang wanita. Apabila seseorang wanita itu sudah tidak menghasilkan ovum lagi, dia akan mengalami putus haid atau menopause. Dalam fasa menopause, hormon estrogen akan menurun. Ia menyebabkan pelbagai gejala seperti:- Ketidakselesaan Masalah emosi Jangkitan kuman mudah terjadi di bahagian sulit Osteoporosis Kulit kering dan berkedut Setiap wanita harus […]

Read the full article →

Produk Untuk Masalah Jerawat

April 4, 2017

Anda ada masalah jerawat yang serius? Anda takut nak cuba produk sebarangan sebab takut lebih teruk? Ya, memang patut anda takut nak cuba produk baru. Lagi-lagi kalau anda pernah menggunakan produk untuk wajah dan meninggalkan kesan buruk kepada wajah anda! Adakah masih ada harapan? Semestinya… harapan selalu ada. Anda hanya perlu membuat pilihan yang tepat […]

Read the full article →

Set Kehamilan Shaklee Untuk Trimester Pertama

March 29, 2017

Saat-saat pertama kali menyaksikan 2 garisan pada penanda UPT adalah detik2 paling bahagia bagi pasangan suami isteri bukan? Bakal ibu bapa pasti mencari yang terbaik untuk anak yang bakal lahir. Begitulah kita ibu bapa, sebelum lahir lagi kita dah rela korbankan segalanya untuk anak tercinta. Bekalkanlah di manja dengan nutrisi yang lengkap, bukan saja untuk […]

Read the full article →

Tips Hati dan Jiwa Tenang

March 29, 2017

Biasalah kita ni manusia, ada hadapi saat-saat turun-naik dalam hidup. Ada ketika kita alami tekanan perasaan tanpa sebab yang kukuh. kalau orang perempuan tu boleh la dikatakan tiap2 bulan ada masa emosi kacau – masa PMS. Biasanya orang akan bagi tips untuk tenangkan hati dan jiwa dengan zikir, solat, doa…. tapi… macamana kalau nak berzikir […]

Read the full article →

Doa dan Cara Mengelakkan Nyanyuk

March 27, 2017

Nyanyuk biasanya dikaitkan dengan warga emas, apabila satu tahap mereka sudah tidak boleh berfikir dan mengingat dengan jelas. Namun tahukah anda bahawa nyanyuk sebenarnya bukan satu gejala biasa. Ia adalah simptom daripada penyakit yang melibatkan pengecutan otak dan pengumpulan plak beta-amyloid di dalam otak. Berita baiknya, ia boleh dicegah! Beta-amyloid adalah serpihan protin yang merosakkan […]

Read the full article →

Kenapa Tidak Perlu Makan Suplemen?

March 15, 2017

Adakah suplemen tu perlu? Atau cuma strategi marketing pengilang suplemen saja untuk melariskan produk? Sedangkan apa yang kita perlukan cumalah MAKANAN YANG SIHAT. Ia adalah satu kebenaran yang amat mengejutkan! Sesungguhnya mengambil suplemen adalah meletakkan diri anda ke dalam golongan berisiko tinggi untuk mendapat penyakit2 kronik seperti sakit jantung dan strok! Ini bukan spekulasi, ini […]

Read the full article →